لوازم سفر با دوچرخه, مجله دوچرخه

انواع مدل قمقمه دوچرخه – راهنمای خرید قمقمه دوچرخه

انواع مدل قمقمه دوچرخه

یکی از نیاز های دوچرخه سواران حرفه ایی داشتن قمقمه و در دسترس بودن ان است. قطعا یک دوچرخه سوار در طول دوچرخه سواری، انرژی زیادی مصرف میکند و نیاز دارد که آب از دست رفته را جبران کند و چند دقیقه یکبار آب بنوشد. به همین دلیل داشتن قمقمه مخصوص دوچرخه خیلی مهم است. البته اینکه قمقمه کجای دوچرخه تعبیه شود هم اهمیت دارد. حال اگر قصد خرید قمقمه دوچرخه دارید، در ادامه همراه من (مجتبی جاوید) بیایید. در راهنمای مدل قمقمه دوچرخه، در مورد ویژگی های یک قمقمه خوب، هولدر قمقمه و  پین قمقمه دوچرخه شرح داده شده است.

 

برای مشاهده تمام ویدئو محصولات  صفحه آپارات فروشگاه لوازم دوچرخه جاوید را دنبال کنید.

جرا قمقمه دوچرخه از لوازم اصلی دوچرخه سواری محسوب میشود

 قمقمه دوچرخه از مهم ترین لوازم جانبی دوچرخه است. کسانی که روزانه دوچرخه سواری میکنند، یا میخواهند سفر بروند و یا تا محل کارشان دوچرخه سواری میکنند، بدون شک به نوشیدن آب حین رکاب زدن نیاز پیدا میکنند. قطعا برای هر دوچرخه سواری کمی سخت است که بین راه بایستد و از فروشگاه بطری آب تهیه کند یا از خانه بیاورد. قطعا به این شیوه حرفه ای اصلا نیست. حتی ممکن است در بعضی مواقع، در زمان سفر با دوچرخه، اصلا سوپرمارکتی پیدا نشود که بتوان آب تهیه کرد. همچنین جدا از آب، یک دوچرخه سوار نیاز به نوشیدنی های انرژی زا هم دارد که برای دسترسی همیشگی به بهترین و مناسب ترین نوشیدنی، نیاز به قمقمه دارد. قمقمه دوچرخه، هولدر قمقمه و پین قمقمه از مهم ترین لوازم سفر با دوچرخه است.

شما میتوانید بهترین مدل پین قمقمه و هولدر قمقمه را از فروشگاه من (فروشگاه جاویدبایک) تهیه کنید. من یعنی مجتبی جاوید سال هاست که در حوزه دوچرخه سواری فعالیت دارم و کلیه لوازمی که در سایتم به شما معرفی کرده ام، خودم تست نموده ام. پس جای هیچ نگرانی نیست.

راهنمای قمقمه دوچرخه

 

انواع مدل قمقمه دوچرخه 

امروزه قمقمه های زیادی در جنس های متنوع تولید شده اند،از جنس هاس شیشه گرفته تا قممقه های فلزی و پلاستیکی که هر یک دوام بالایی دارند و دراثر ضربه اسیب نمی بینند. در واقع از اصلی ترین ویژگی های قمقمه دوچرخه، دوام بالا، نشکن بودن است. جدا از اینها، باید در اندازه مناسبی تولید شده باشد و در اثر سرما یا گرما تغییر شکل و رنگ ندهد. در ادامه چند مدل قمقمه دوچرخه که بسیار رایج است معرفی شده است.

 

مدل قمقمه دوچرخه

قمقمه از جنس پلاستیک

این نوع قمقمه بر روی همه دوچرخه ها از کودک تا بزرگسال قرار میگیرند. قمقمه های پلاستیکی به دلیل وزن پایینی که دارند و قیمت مناسبی که دارند مورد استقبال بسیاری از مردم قرار گرفته است ،خوشبختانه این نوع بطری ها را میتوان در فریزر گذاشت؛  بدون این که اسیبی ببینند.

قمقمه از جنس فلزی

در زمان های دور هم این نوع قمقمه ها وجود داشته اند، این نوع قمقمه دارای کیفیت بالا بوده و به ندت دچار ترک خوردگی و زنگ زدگی میشود. اما بدی که دارد این است که این قمقمه ها وزن بالایی دارند، برعکس قمقمه های پلاستیکی. استفاده از این قمقمه ها در دمای پایین دچار خوردگی میشوند و اگر ضربه ای شدید ببیند دچار اسیب میشود. قمقمه های فلزی در دو جنس فلز زنگ نزن و  فلز الومینیوم ، ساخته ساخته میشود. قمقمه های الومینیومی در حین سبک بودن، بوهایی از  مواد در بطری به خود میگیرند، یعنی بوهایی مایع قبلی را در خود دارد.

قمقمه از جنس شیشه

این نوع قمقمه ها برای استفاده افرادی که مسیر های طولانی نمیروند مناسب است ،این قمقمه ها به مراقبت زیادی نیاز دارند،و از این که از هیچ گونه مواد شیمیایی در ان استفاده نشده،خود همین یک نکته مثبت به حساب می اید.

هولدر قمقمه، پین و جا قمقمه ای دوچرخه

لازم به ذکر است که شما برای حمل و نقل قمقمه دوچرخه به هولدر قمقمه و پین قمقمه نیاز خواهید داشت  تا بطری آب خود به راحتی به دوچرخه متصل کنید و حتی در زمان رکاب زدن هم به قمقمه دسترسب داشته باشید و نوشیدنی بنوشید.

اکنون اگر قصد خرید هر مدل قمقمه، پین قمقمه و هولدر قمقمه دارید، از طریق همین وب سایت اقدام کنید. جاوید به شما محصولی معرفی نمیکند که تجربه و دانشش زیر سوال رود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *