مجله دوچرخه

راهنمای انتخاب بهترین مدل کیف دوچرخه

راهنمای خرید بهترین مدل کیف دوچرخه سواری

راهنمای کامل برای انتخاب بهترین مدل کیف دوچرخه  انواع مدل کیف برای دوچرخه سواری

اگر شما هم به دوچرخه سواری علاقه دارید و با دوچرخه سفر میکنید، به محل کار یا گردش میروید و ساعات زیادی را دوچرخه سواری میکنید، پس قطعا به یکی از بهترین مدل های کیف دوچرخه نیاز دارید. در پست راهنمای خرید بهترین مدل کیف دوچرخه و بهترین مدل خورجین دوچرخه همراه من (مجتبی جاوید) باشید. ما انواع کیف دوچرخه سواری همراه با تصویر و قیمت برای شما درج کرده ام. این راهنما به شمایی که هم قیمت برایتان مهم است و هم کیفیت، کمک زیادی میکند.

 

چرا داشتن یک کیف مناسب برای دوچرخه سواری در ساعات طولانی ضروری است؟

کیف های دوچرخه، به دوچرخه سوارانی که ساعات زیادی در مسیر هستند، این امکان را می دهند، که وسایل ضروری را برای سفر یا گردش خود حمل کنند. البته همانطور که گفته شد، برای رفتن تا محل کار به صورت روزانه هم ضروری است. قطعا پیش می آید که طی مسیر، به یک سری لوازم احتیاج میشود به همین خاطر داشتن بهترین مدل کیف دوچرخه یا بهترین مدل خورجین دوچرخه، لازم است. لوازمی مثل لوازم بهداشتی، خوراکی، دیجیتالی مثل شارژر موبایل، مدارک شناسایی و… طی مسیر سفر با دوچرخه نیاز است.

من (مجتبی جاوید) در این مقاله قصد دارم تا شما را با نحوه انتخاب انواع کیف دوچرخه آشنا کنم تا به هنگام سفر و در مواقع ضروری، از مناسب ترین نوع کیف یا خورجین دوچرخه استفاده نمایید. من سال هاست که دوچرخه سواری میکنم و خیلی تجربه کسب کرده ام. به قول معروف گرگ بالان دیده شده ام.

راهنمای خرید کیف دوچرخه (راهنمای خرید خورجین دوچرخه) به شما کمک می کند تا کیفی با کیفیت؛ خوش جنس، جمع و جور، خوش قیمت و متناسب با نیازتان خریداری کنید. در ادامه همراه ما باشید.

 

معرفی بهترین مدل کیف دوچرخه سواری کدام است؟

 

کیف و خورجین دوچرخه راک براس، از بهترین کیف های دوچرخه سواری

یکی از بهتری مدل ها، خورجین دوچرخه راکبراس است. این مدل بسیار جمع و جور و در اندازه استاندارد طراحی شده است. در حال حاضر این مدل در فروشگاه جاوید به فروش میرسد. این کیف، ضد اب است و با هر شرایط آب و هوایی سازگاری دارد. این کیف دارای چند بخش است. یعنی میتوان وسایل کوچک را در بخش های مناسب قرار داد تا دسترسی راحت تر انجام شود.

به طور کلی من در راهنمای خرید کیف دوچرخه سواری به شما صراحتا میگویم که  کیف مخصوص دوچرخه حتما باید کم وزن و خوش جنس باشد و  سهولت دسترسی به محتویات کیسه  داشته باشد. چیزی که کیف برند راک براس دارد. لازم به ذکر است که موقعیت نصب و قرار دادن کیف روی دوچرخه خیلی مهم است. اصولا کیف های دوچرخه یا زیر زین، یا روی فرمان یا پشت زین دوچرخه قرار میگیرد. مدل زیر، به گونه ای است که پشت زیر نصب میشود.

بهترین مدل کیف دوچرخه سواری- راکبراس

خورجین دوچرخه راکبراس یکی از بهترین مدل های کیف دوچرخه سواری

 

کیف روی تنه ولف بیس (WOLF BASE)

کیف روی تنه ولف بیس (WOLF BASE) از دیگر مدل های خوب در دسته کیف های جمع و جور دوچرخه سواری است. این مدل کیف، قابل استفاه برای کسانی است که می خواهند از تلفن همراه هنگام دوچرخه سواری استفاده کنند و به علاوه، میخواهند فضای بیشتری برای حمل یک سری لوازم ضروری داشته باشند. امکان خرید این کیف همین حالا وجود دارد.

 

 

کیف روی فرمان ولف بیس WOLF BASE یکی دیگر از بهترین کیف های دوچرخه سواری

کیف روی فرمان از برند معتبر ولف بیس، طراحی اسپرت و زیبایی دارد. این مدل کیف، جادار است و کاملا ضد آب میباشد. البته نمونه های بالا هم ضد آب است. این کف درست روی فرمان قرار گرفته و اصلا وزن زیادی ندارد، که بخواهد در حرکت فرمان، مشکلی ایجاد کند.  لازم است بگویم که این مدل کیف برای دوچرخه سواری را میتوان به وسیله یک بند همراه به صورت کیف روی دوش هم، استفاده کنید. امکان خرید بهترین مدل کیف دوچرخه سواری که روی فرمان نصب میشود، همین حالا وجود دارد.

راهنمای خرید کیف دوچرخه

خرید کیف روی فرمان ولف بیس WOLF BASE، یکی از بهترین مدل های کیف کوچک دوچرخه سواری

بهترین کیف دوچرخه

، یکی از بهترین مدل های کیف کوچک دوچرخه سواری

 

بایک پکینگ k1sport(کیف زیر زین) از دیگر کیف های خوب دوچرخه

در راهنمای خرید کیف دوچرخه سواری، نمونه کیف زیر زین هم پیشنهاد میشود. این مدل جمع و جور؛ سبک و جادار است و هیچ مزاحمتی برای شما ایجاد نمیکند. برخی کیف هایی که روی فرمان نصب میشوند، به خاطر فضایی که روی فرمان میگیرد را دوست ندارد. اما این کیف هیچ فضایی از  آزادی عملتان را نمیگیرد. در واقع پنهان نصب میشود. اگر قصد کوهستان گردی و گردش را دارید، این مدل کیف خیلی مناسب است.

شما میتوانید از همین صفحه به عنوان راهنمای خرید بهترین مدل کیف دوچرخه سواری، کیف زیر زین را خریداری کنید.

بهترین کیف دوچرخه

از بهترین کیف دوچرخه مدل زیر زینی

بهترین کیف دوچرخه

یکی از بهترین خورجین های دوچرخه سواری

مطالب مرتبط:

راهنمای خرید بهترین فرمان دوچرخه

راهنمای خرید بهترین پدال دوچرخه

کیف روی ترکبند M.S.P مدل بازشو، از بهترین مدل های کیف دوچرخه سواری

کیف روی ترکبند از دیگر کیف های خوب دوچرخه است. ظاهر این کیف نسبت به دیگر کیف های دوچرخه جذاب تر است. این کیف، جادار، باکیفیت و ضد آب میباشد و چندین بخش مجزا برای جاسازی و دسترسی سریع به وسایل دارد. این مدل کیف برای دوچرخه سواری روزانه و افرادی که با دوچرخه سرکار میروند یا قصد مسافرت دارند پیشنهاد میشود. جالب است بدانید که این کیف اسپرت و باکیفیت را با باز کردن زیپ های دو طرف، میتوانید ان را تبدیل به خورجین کنید و فضای بیشتری داشته باشید.

 

یکی از بهترین مدل خورجین های دوچرخه

کیف روی ترکبند M.S.P مدل بازشو

 

سخن آخر در راهنمای خرید بهترین مدل کیف دوچرخه سواری

در راهنمای خرید کیف دوچرخه سواری با چندین مدل کیف و خورجین آشنا شدید. در اخر باید بگویم که بهترین کیف های دوچرخه آن هایی هستند که درست از سوی یک مصرف کننده پیشنهاد میشود. یعنی کسی که چندین مدل را تست کرده، بررسی کرده و شناخت روی انواع کیف ها پیدا کرده است. اکنون من (مجتبی جاوید) با توجه به سابقه ای که در دوچرخه سواری دارم، صادقانه به شما میگویم که این دسته از کیف های دوچرخه که به شما معرفی کردم، بهترین ها هستند. من کالایی را به شما معرفی نمیکنم که تجربه و دانشم، زیر سوال برود. پس با اطمینان بسته به بودجه و ارجعیت ظاهر یا جاگیر نبودن، کیفیت و رنگ میتوانید یکی از بهترین مدل های خورجین یا کیف دوچرخه را خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *