مجله دوچرخه

لوازم دوچرخه سواری برای کودکان

لوازم دوچرخه سواری کودکان

لیست لوازم دوچرخه سواری برای کودکان

دوچرخه سواری برای کودکان، در کنار لذت‌بخش بودنش خطراتی هم دارد. برای اینکه دلبندتان از این خطرات به دور باشد باید وسایل ایمنی دوچرخه سواری برای کودکان  فراهم شود. علاوه بر وسایل ایمنی، یک سری لوازم برای راحتی و سهولت و به‌ویژه لذت بیشتر نیاز است.  در ادامه به لوازم دوچرخه سواری برای کودکان پرداخته ایم.

زنگ و بوق دوچرخه برای کودکان 

زنگ و بوق دوچرخه یک نوع وسیله سرگرم کننده برای کودکان است، ولی این وسیله جنبه حفظ ایمنی کودکان را هم دارد و خرید آن لازم است. قطعا  استفاده کودکان از بوق برای عبور کردن از مسیرهای پر تردد و شلوغ مناسب است.

زین مناسب دوچرخه کودکان

شاید به نظر شما زین دوچرخه وسیله‌ای کم اهمیت برای کودک باشد، اما باید بدانید که زین‌هایی که استاندارد نیستند ممکن است کودک را اذیت کند. پس باید برای دوچرخه کودک، زین مناسب نصب کرد.  همچنین استفاده از یک روکش زین، مقرون به صرفه است و دوام زیادی را به دنبال دارد که باید ان را برای کودک تهیه کرد تا در هنگام نشستن از راحتی برخوردار باشد.

 

 

مطلب مرتبط:

نحوه آموزش دوچرخه سواری به کودکان


 

کیف و سبد دوچرخه برای کودکان

یکی از جذاب‌ترین لوازم دوچرخه سواری برای کودکان، کیف و سبد است. کودکان به سبد و کیف‌هایی که جلو دوچرخه نصب میشود بسیار علاقه دارند.  دلیل علاقه مندی هر کودکی به داشتن سبد دوچرخه متفاوت است.  بعضی از کودکان، سبد دوچرخه را برای حمل اسباب بازی‌های حیوانی و عروسکی خود دوست دارند، برخی دیگر به جهت اینکه جمع کردن سنگ‌های که در نظر انها جالب است، و برخی دیگر برای گذاشتن خوراکی‌های خوشمزه به سبد علاقه دارند.

لوازم دوچرخه سواری کودکان

 

پدال دوچرخه کودکان

از دیگر لوازم دوچرخه کودکان، پدال است.  برای شروع عالی، داشتن یک جفت پدال برای دوچرخه کودک بسیار کمک کننده است. پدال‌ها در رنگ و انواع مختلفی وجود دارند. اما بهتر است که  پدال‌ها را جفت پیدا کنید و ان را با رنگی که مناسب سلیقه کودکتان است، خریداری کنید.

دستگیره دوچرخه کودک

پدال و دستگیره به زیبا کردن دوچرخه کودک کمک می‌کند. در زمان خرید دستگیره باید به قطر فرمان و دستگیره دقت کنید.

 

قفل دوچرخه کودکان

قفل از دیگر وسایل دوچرخه کودک است. برای این که از سرمایه خود محافظت کنید، باید برای انتخاب قفل دوچرخه کودکان دقت نمایید.  از آنجایی که کودکان دوست دارند که دوچرخه شان را بهپارک ببرند، بنابراین داشتن قفل دوچرخه بسیار ضروری است تا از سرقت آن جلوگیری شود.

محصول پیشنهادی:

خرید قفل دوچرخه


کلاه ایمنی برای دوچرخه سواری 

یکی از ضروریات دوچرخه سواری کودکان، کلاه ایمنی است، باید خرید کلاه ایمنی را در اولویت قرار دهید. دقت داشته باشید که کلاه ایمنی دوچرخه باید اندازه سر کودک باشد. نه تنگ باشد و نه گشاد باشد که جلوی دید کودک را بگیرد. یک کلاه با کیفیت را انتخاب کنید. شما میتوانید بهترین مدل کلاه ایمنی دوچرخه سواری را همین جا خریداری کنید.  لازم است بدانید که 85 درصد از آسیب‌هایی که به کودکان وارد می‌شود با کلاه ایمنی جلوگیری به عمل می‌آید.

محصول پیشنهادی:

کلاه دوچرخه سواری

لوازم ایمنی دوچرخه سواری کودکان


چراغ دوچرخه کودک

هرچه ایمنی دوچرخه کودک بیشتر باشد، دوچرخه سواری نیز راحت، ایمن تر و بدون خطر خواهد شد. به همین دلیل داشتن یک چراغ مناسب برای دوچرخه کودک ضروری است. برای این که ماشین ها از وجود کودک در جاده آگاه شوند، وجود چراغ روی دوچرخه در شب بسیار لازم است، لازم است بگوییم که چراغ عقب مهم تر از چراغ جلو است، چراکه از چراغ عقب  به عنوان چراغ هشدار در نظر گرفته می شود و از تصادف ها جلوگیری می شود. البته چراغ جلو دوچرخه هم ضرورت خودش را دارد.

محصول پیشنهادی:

خرید چراغ دوچرخه

بطری اب و قمقمه دوچرخه

در زمان رکاب زدن، کودک شما انرژی زیادی را صرف کرده و تشنگی زیادی را تحمل می‌کند. به همین دلیل به همراه داشتن بطری آب و قمقمه بسیار کار عاقلانه است. از آنجایی که گرفتن بطری آب یا حمل آن توی سبد یا کیف، مناسب نیست و در دوچرخه سواری مختل ایجاد میشود، پس خرید هولدر قمقمه یا پین قمقمه گزینه بهتری برای حمل بطری آب به نظر میرسد.  با این کار شما میتوانید قمقمه یا بطری آب را به دوچرخه متصل کنید تا کودک بتواند از آن به‌راحتی استفاده کند.

محصول پیشنهادی:

مدل قمقمه دوچرخه


دستکش مناسب برای دوچرخه سواری کودکان

دستکش هم یکی از وسایل کاربردی برای دوچرخه سواری  است. این وسیله، از پوست پوست شدن دست کودک در زمان زمین خوردن جلوگیری می‌کند و همچنین کودک برای گرفتن فرمان دوچرخه راحت‌تر است.

 


لباس و شلوارک مناسب برای دوچرخه سواری

برای این که کودکان احساس راحتی کنند و انگیزه کودکان برای دوچرخه سواری بیشتر باشد، لباس راحتی و اسپرت، بسیار کمک کننده است. استفاده، از لباس و شلوارک کارایی خوبی دارد،

عینک دوچرخه سواری برای کودکان

 کودک شما به عینک آفتابی نیاز دارد، زیرا چشمان کودک شما در برابر گرد و خاک، سنگ، نور خورشید محافظت میکند. عینک به عنوان یک محافظ در برابر چشم‌های کودکانتان است.

محصول پیشنهادی:

خرید عینک دوچرخه سواری


زانو بند و آرنج بند کودک برای دوچرخه سواری

برای کودکانی که تازه شروع به دوچرخه سواری می کنند، خرید زانوبند و آرنج بند ضروری است.

فواید تهیه لوازم دوچرخه برای کودک

استفاده از لوازم جانبی دوچرخه علاوه بر زیبایی ظاهری به ایمنی کودکان در زمان دوچرخه سواری به کودکان کمک زیادی می کند. لوازم ایمنی دوچرخه سواری کودکان،  از کودک شما در برابر آسیب‌ها حفاظت می ‌ند، اگر شما قصد تهیه لوازم دوچرخه سواری کودکان دارید، میتوانید از همین وب سایت اقدام کنید.
تهیه کردن لوازم جانبی به حفط ایمنی کودکان کمک میکند پس فراهم کردن آن بسیار ضروری می‌باشد، پس اگر این که کودک شما تازه شروع به دوچرخه سواری کرده باشد، تهیه آن از در اولویت قرار بدهید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *