مجله دوچرخه

با بهترین مسیر دوچرخه سواری تهران آشنا شوید

سیر دوچرخه سواری در تهران

لیست بهترین مسیر دوچرخه سواری تهران

با جرات باید بگویم یکی از مفیدترین و محبوب‌ترین ورزش بین تمام افراد و گروه‌های سنی مختلف، دوچرخه سواری است. یکی از عواملی که به دوچرخه سواری دلچسب ما کمک می‌کند، انتخاب بهترین مسیر دوچرخه سواری است. اگر شما در پایتخت سکونت دارید میبایست با مسیر دوچرخه سواری تهران را بدانید.  بهترین مسیر دوچرخه سواری در تهران را با توجه به محل سکونت، دسترسی شما و امکانات مسیر انتخاب کنید. در این مطلب از جاوید ، لیست خوش آب و هواترین و بهترین مسیر دورچرخه سواری تهران، مانند: پیست دوچرخه سواری چیتگر، شمال تهران، بهشت مادران و… برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم.

 

 

زمان مطالعه: 4 دقیقه

با من تا انتهای این مطلب برای معرفی پیست دوچرخه سواری مخصوص بانوان، پیست دوچرخه سواری در شمال تهران، پیست دوچرخه سواری بهاران، پیست دوچرخه سواری نیاوران ، باشگاه دوچرخه سواری در تهران همراه باشید.

من (مجتبی جاوید) صاحب فروشگاه سایت جاوید، با سال‌ها تجربه دوچرخه سواری و آشنا بودن با تمامی دوچرخه‌ها ، به شما عزیزان در زمینه خرید لوازم جانبی دوچرخه کمک می‌کنم. اگر قصد خرید لوازم دوچرخه را دارید، با خیال آسوده از فروشگاه جاوید استفاده کنید.

لیست بهترین مسیر دوچرخه سواری تهران

8 مسیر دوچرخه سواری منتخب در تهران

1-رکاب زنی دلچسب در پیست دوچرخه سواری در شمال تهران

پارک جمشیدیه، یک پیست دوچرخه سواری در شمال تهران، است. این پارک با موقعیت مکانی مناسب، آب و هوای خوب و داشتن امکانات کافی یکی از موارد مناسب لیست مسیر دوچرخه سواری تهران، است.

8 مسیر دوچرخه سواری منتخب در تهران

مطلب مرتبط:

سفر با دوچرخه 

2-پیست دوچرخه سواری مخصوص بانوان

بوستان ریحانه در منطقه 22، پیست دوچرخه سواری بانوان در تهران، است. این پارک یکی از مناسب‎ترین مسیر دوچرخه سواری در تهران، با طول 2600 متر مخصوص بانوان است که از جذابیت آن می‌توان رسیدن به مسیرهای تفریحی پارک چیتگر و دریاچه خلیج فاری، اشاره کرد.

 

3- پارک بانوان بهشت مادران

یکی دیگر از مسیر دوچرخه سواری تهران، مخصوص بانوان، پارک بانوان بهشت مادران است. این پارک و در یک منطقه خوش آب و هوا ساخته شده است. پیست دوچرخه سواری بهشت مادران امنیت بسیار خوبی برای دوچرخه سواری بانوان دارد.

4-رکاب زنی در جنوب شرق تهران در بوستان پیروزی

پارک پیروزی یک «مسیر دوچرخه سواری تهران» است که در محله حافظیه قرار دارد. این پارک فاقد مسیر دوچرخه سواری بوده اما قسمت‌هایی در آن برای دوچرخه سواری بسیار مناسب است. توجه کنید که در روزهای آخر هفته این پارک بی‌نهایت شلوغ است و بهتر است برای دوچرخه سواری، دیگر روزهای هفته به آن سر بزنید.

5- پیست دوچرخه سواری بهاران از مسیر دوچرخه سواری تهران

یکی از قدیمی‌ترین بوستان‌های شرق تهران، بوستان تسلیحات است که پیست دوچرخه سواری بهاران، در آن قرار دارد. در حال حاضر این پارک به صورت کامل بازسازی شده و تمامی امکانات  دوچرخه سواری برای گروه‌های سنی مختلف اعم از کودکان، فراهم شده است.

سیر دوچرخه سواری در تهران

6- پیست دوچرخه سواری چیتگر، دریاچه مصنوعی تهران

 پیست دوچرخه سواری چیتگر، یکی از بهترین و زیباترین مسیرهای دوچرخه سواری ایران است؛ که در غرب تهران واقع شده است. علاوه بر دوچرخه سواری در این پیست تفریحات دیگری مانند: زیپ لاین، کافه و رستوران، بانجی جامپینگ تعبیه شده است.

6- پیست دوچرخه سواری چیتگر، دریاچه مصنوعی تهران

 

7- بوستان جنگلی چیتگر با مسیر نیمه کوهستانی

در کنار پیست دوچرخه سواری چیتگر، بوستان جنگلی چیتگر نیز وجود دارد که از قدیمی‌ترین بوستان‌های جنگلی تهران به شمار آمده و غدمت آن به دوران پهلوی باز می‌گردد. در این بوستان زیبا، یک مسیر نیمه کوهستانی با شیب و پیچ استاندارد، برای دوچرخه سواران آماتور و حرفه‌ای وجود دارد که در روزهای آخر هفته بسیار شلوغ است.

 7- بوستان جنگلی چیتگر با مسیر نیمه کوهستانی مسیر دوچرخه سواری

8- بوستان نیاوران یکی از معروف ترین پارک های شمال تهران

یک مسیر دوچرخه سواری تهران، بوستان نیاوران است. اگر در محدوده شمال تهران به دنبال مسیر دوچره سواری هستید؛ این پارک و هوای پاکیزه آن را از دست ندهید. لازم به ذکر است که در این بوستان پیست دوچرخه سواری نیاوران، وجود نداشته اما مسیر هایی برای آن تبیه شده است. بنابراین لازم است هنگام دوچرخه سواری مراقب افراد پیاده به خصوص کودکان باشید.

 

سخن پایانی مسیر دوچرخه سواری تهران

در این مطلب از جاوید تلاش شد گلچینی از بهترین مسیر دوچرخه سواری تهران، برای شما عزیزان جمع آوری شود. امیدواریم از آن استفاده کرده و در این مسیرها با شادی رکاب زده و از یک دوچرخه سواری خوب لذت ببرید.

 

برای دوچرخه سواری ایمن تر و بهتر نیاز به یک سری لوازم جانبی است.  برای دیدن و  اطلاع از انواع لوازم جانبی دوچرخه  در سایت بمانید و گشتی بزنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *